Moje konto
Cześć, Zaloguj się0,00 zł
Regulamin Sklepu Internetowego taniahydraulikasilowa.pl
Sklep internetowy dostępny pod adresem i marką taniahydraulikasilowa.pl, prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo K&H Jarosław Hulisz, ul. Nad Torem 8, 85-409 Bydgoszcz NIP: 953-160-23-05, REGON: 092320670 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju. Z właścicielem marki taniahydraulikasilowa.pl firmą Przedsiębiorstwo K&H Jarosław Hulisz można kontaktować się pod adresem email taniahydraulikasilowa@gmail.com oraz numerami telefonów +48 52 327 91 84, +48 52 322 32 99.
Niniejszy dokument (stanowiący równocześnie regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną) zwany dalej „Regulaminem”, określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy a także tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym taniahydraulikasilowa.pl:
- pod adresem e-mail: taniahydraulikasilowa@gmail.com lub poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 pod numerem telefonu: +48 52 327 91 84
- Na wiadomości otrzymane w soboty, niedziele i święta klient otrzyma odpowiedź w następny dzień roboczy w godzinach pracy infolinii.
DEFINICJE
- Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem www.taniahydraulikasilowa.pl
- Sprzedawca – Przedsiębiorstwo K&H Jarosław Hulisz, ul. Nad Torem 8, 85-409 Bydgoszcz NIP: 953-160-23-05, REGON: 092320670.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę ze Sprzedawcą,
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Usługa – usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, której przedmiotem jest zakup Towaru.
- Towar – produkt, rzecz ruchoma, którą Klient nabywa za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Konto klienta – zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są informacje na temat Klienta w tym informacje adresowe oraz historia zamówień.
- Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający dokonanie zakupu.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający utworzenie Konta klienta.
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
- Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.
- Klient korzystający z Usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Klientów przewidziane rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych w celu realizacji umowy. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę określa „Polityka prywatności” Sklepu internetowego.
- Towary dostępne w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
- Informacje dotyczące Towaru znajdujące się na stronie sklepu internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Wszelkie ceny podane na stronie sklepu internetowego są cenami brutto.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów dostępnych w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów jak i też przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź dokonywania zmian w trwających już promocjach.
USŁUGI I OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
- Sprzedawca za pomocą sklepu internetowego świadczy usługi drogą elektroniczną polegające na:
– umożliwieniu wypełnienia formularza zamówienia w celu zawarcia umów sprzedaży,
– umożliwieniu rejestracji i prowadzeniu Konta klienta. - Usługi określone w ust. 1 świadczone są nieodpłatnie.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia wypełnienia formularza zamówienia zawierana jest z Klientem na czas oznaczony w momencie przystąpienia przez niego do wypełniania formularza oraz ulega rozwiązaniu z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lub z chwilą przesłania wypełnionego formularza Sprzedawcy.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia rejestracji i prowadzenia Konta klienta zawierana jest z Klientem na czas nieoznaczony w momencie dokonania przez niego rejestracji w Sklepie internetowym.
- Założenie Konta klienta („rejestracja”) odbywa się za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Sklepu internetowego – Formularza rejestracji.
- Posiadanie Konta klienta nie jest wymagane do złożenia zamówienia na Towary dostępne w Sklepie internetowym.
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet,
- przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies,
- dostęp do poczty elektronicznej.
- Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawcy usług internetowych.
UMOWA SPRZEDAŻY
- Do składania zamówień uprawniony jest Klient posiadający siedzibę lub miejsce zwykłego pobytu na terenie Polski.
- Sprzedawca umożliwia złożenie zamówień na Towary dostępne w Sklepie internetowym za pomocą Formularza zamówienia dostępnego w sklepie internetowym przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
- W celu złożenia zamówienia Klient dokonuje wyboru towaru dostępnego w sklepie internetowym określając ilość jaką zamierza nabyć oraz w razie takiej możliwości wskazując cechy zamawianego produktu. Po dokonaniu wyboru Towaru (dodanie Towaru do „koszyka” poprzez funkcjonalność dostępną w Sklepie internetowym), Klient wypełnia formularz zamówienia wskazując w nim dane niezbędne do realizacji zamówienia przez Sprzedawcę oraz potwierdza złożenie zamówienia za pomocą przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej oświadczenie o przyjęciu zamówienia. Następnie Sprzedawca po weryfikacji możliwości realizacji zamówienia przesyła Klientowi wiadomość potwierdzającą zamówienie. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej zamówienie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ DOSTAWA
- Sprzedawca realizuje zamówienia według kolejności ich wpłynięcia (z uwzględnieniem pkt. VI ust. 3-4 niniejszego Regulaminu).
- Na czas realizacji zamówienia składa się przygotowanie, skompletowanie, spakowanie oraz wydanie Towaru przez Sprzedawcę. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych.
- W przypadku gdy część zamówienia składającego się z kilku Towarów nie jest aktualnie dostępna, Klient jest o tym informowany telefonicznie bądź za pomocą wiadomości e-mail i podejmuje decyzję o sposobie realizacji zamówienia.
- W przypadku zamówień składających się z kilku Towarów o różnej dostępności, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji zamówienia będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sprzedawcę ostatniego Towaru objętego zamówieniem, chyba że w uzgodnieniu z Klientem postanowiono inaczej.
- Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć ewentualny czas dostawy Towaru do Klienta przez przewoźnika zgodnie z wybraną przez Klienta metodą dostawy. Informacje o metodach oraz kosztach dostawy wskazywane są Klientowi w trakcie składania zamówienia.
- Dostępne metody dostawy to:
– Wysyłka Kurierem UPS – koszt 25zł doliczany do zamówienia
– Darmowa Wysyłka Kurierem UPS – przy zamówieniach o wartości 750zł lub wyższych - Zamówienia wydawane są do dostawy przewoźnikowi wyłącznie w dni robocze.
- Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości powinien w obecności kuriera sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić Sprzedawcę.
METODY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące metody płatności:
– W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 1 dnia kalendarzowego (roboczego) od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.
– W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych: PayU, BLIK Klient obowiązany jest do dokonania płatności w czasie 1 godziny od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta. - Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia z chwilą otrzymania wpłaty.
- Sprzedawca dokumentuje sprzedaż Towaru paragonem dołączonym do zamówienia.
– Klient ma również możliwość osobistego odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy pod adresem: Przedsiębiorstwo K&H Jarosław Hulisz, ul. Nad Torem 8, 85-409 Bydgoszcz NIP: 953-160-23-05, REGON: 092320670, po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Sprzedawca poinformuje Klienta, że zamówienie jest gotowe do odbioru w sklepie stacjonarnym, przesyłając w tym celu wiadomość e-mail.
– Klient ma możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym w terminie 7 dni od momentu otrzymania wiadomości, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. Odbierając zamówienie w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy, Klient podaje numer zamówienia oraz numer telefonu podany w procesie składania zamówienia. Brak odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym w ciągu 7 dni od momentu otrzymania wiadomości e-mail, a następnie w dodatkowo wyznaczonym przez Sprzedawcę terminie, powoduje możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę. - Korzystamy z Umownego prawa odstąpienia – czyli zastrzegamy (na podstawie art. 395 k.c), że obu stronom przysługuje odstąpienie od umowy, gdy druga ze stron nie wykonuje należycie warunków umowy w ustalonym terminie (np. nie odbiera rzeczy należącej do niego). Gdy określony termin minie, a zapłata nie będzie dokonana, sprzedawca może złożyć oświadczenie od odstąpieniu od umowy. Sprzedawca wciąż zachowuje prawo domagania się od klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania, czyli głównie kosztów nieodebranej przesyłki.
- W naszym sklepie masz szereg metod płatności, z których możesz skorzystać:
- Szybkie płatności PayU – wybierając tę metodę płatności, zostaniesz przekierowany do systemu PayU, w którym wskażesz swój bank. Następnie logujesz się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej i potwierdzasz płatność. Korzystając z tej metody płatności, zaksięgowanie Twojej płatności odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. Ważne – aby Twoje zamówienie zostało pomyślnie złożone, po dokonaniu płatności nie wyłączaj okna przeglądarki. Poczekaj, aż strona przekieruje Cię z powrotem do naszego sklepu.
- Przelew tradycyjny – przelewy tradycyjne przyjmujemy na numer konta: 45 1050 1139 1000 0022 2922 0021 ING Bank Śląski S.A
Ważne – pamiętaj, że Twoje zamówienie będzie realizowane po zaksięgowaniu Twojej wpłaty, co może potrwać do 4 dni roboczych.
RĘKOJMIA ZA WADY TOWARU
- Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- Dostarczenie Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady odbywa się na koszt Sprzedawcy.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. W przypadku Towaru używanego Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady stwierdzone przed upływem roku od dnia wydania Towaru Klientowi będącemu konsumentem.
- Zgłoszenie o wadach Towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres EMAIL lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
- Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna
- Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Towar należy dostarczyć na adres sklepu stacjonarnego: Przedsiębiorstwo K&H Jarosław Hulisz, ul. Nad Torem 8, 85-409 Bydgoszcz NIP: 953-160-23-05, REGON: 092320670.
- Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem.
- Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usunięcia wad lub wymiany Towaru na nowy.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
- Klientowi będącemu konsumentem w związku z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny.
- Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
- Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie i przesyłając je drogą elektroniczną lub na adres pocztowy Sprzedawcy.
- Do zachowania terminu określonego w ust. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu konieczne jest odesłanie Towaru przed jego upływem.
- Koszty zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od umowy zawieranej na odległość ponosi Klient.
- Towar należy dostarczyć na adres sklepu: Przedsiębiorstwo K&H Jarosław Hulisz, ul. Nad Torem 8, 85-409 Bydgoszcz NIP: 953-160-23-05, REGON: 092320670:
– W razie odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. - Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. w stosunku do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ORAZ POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- W przypadku umów o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Klient może rozwiązać umowę za wypowiedzeniem ze skutkiem natychmiastowym i bez podawania przyczyny wysyłając oświadczenie o wypowiedzeniu na adres poczty elektronicznej taniahydraulikasilowa@gmail.com.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku naruszania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
- W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Sprzedawcę usług świadczonych za pomocą sklepu internetowego, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres taniahydraulikasilowa@gmail.com.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.
- Reklamację rozpatruje Sprzedawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami w myśl art. 221 Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w każdym czasie o ile Towar nie został wydany Klientowi, osobie trzeciej działającej w imieniu Klienta lub przewoźnikowi realizującemu dostawę do Klienta. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę nie rodzi po stronie Klienta roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia metod płatności dostępnych w Sklepie internetowym. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania przedpłaty w całości lub części wartości zamówienia, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności.
- Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego w przypadku sprzedaży Towaru na rzecz Klienta niebędącego konsumentem wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
- Na podstawie art. 548 §1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru Klientowi, osobie trzeciej wskazanej przez Klienta lub przewoźnikowi, na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta zostaje ograniczona wyłącznie do rzeczywistych szkód poniesionych przez Klienta w związku z nienależytym wykonaniem umowy przez Sprzedawcę, przy czym Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w wysokości nie większej niż wartość zamówienia złożonego przez Klienta.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie) lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania ze Sklepu internetowego przez Klienta w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa oraz obowiązującymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Sklepu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności Sklepu internetowego nie może naruszać praw Klienta.
- Wszelkie treści zamieszczone w Sklepie internetowym (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy), a nie pochodzące od Klienta lub innych dostawców, korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Sprzedawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystanie treści w innym zakresie jest dopuszczone wyłącznie w przypadku, gdy tak wskazane zostało wyraźnie przez Sprzedawcę.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji, baz danych czy innych treści, nie oznacza nabycia przez Klienta jakichkolwiek praw w odniesieniu do wskazanych treści, a w szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich majątkowych, praw pokrewnych lub licencji.
- Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
-kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Sklepu internetowego lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,
-rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych w Sklepie internetowym treści, pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części. - Nie jest dopuszczalne:
– korzystanie ze Sklepu internetowego w celu prowadzenia działalności, która naruszałaby interes właściciela Sklepu internetowego, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich,
– dostarczanie do Sklepu treści bezprawnych,
– korzystanie ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych innych Klientów;
– umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej, oraz
– korzystanie z treści umieszczonych na stronie Sklepu do innego użytku niż użytek własny.
ZWROT
- Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni liczone od dnia otrzymania zamówionego towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawieranej na odległość koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.
- NIE ROZPATRUJEMY ZWROTÓW KTÓRE ZOSTANĄ DO NAS NADANE PO TERMINIE. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy.
- Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu. Zwrot nie zostanie uznany jeśli towar nie będzie pełnowartościowym towarem, będzie nosił ślady użytkowania, wyraźny zapach, plamy bądź będzie posiadał uszkodzenia mechaniczne.
- Nie zostanie rozpatrzony zwrot towaru który wyraźnie nie nadaje się do ponownej odsprzedaży. O takiej sytuacji niezwłocznie poinformujemy klienta, przedstawiając mu zdjęcia towaru bezpośrednio wyjętego z paczki ze zwrotem.
- ZWROT DOKONYWANY JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PARAGONU DOŁĄCZONEGO DO PACZKI (przypinany jest do karty z podziękowaniem za zakupy) WRAZ Z FORMULARZEM ZWROTU.
- BRAK PARAGONU I FORMULARZA W PACZCE ZWROTNEJ, JEDNOZNACZNY JEST Z ODRZUCENIEM ZWROTU. NIE PRZYJMUJEMY FORMULARZA ZWROTU NADESŁANEGO PRZEZ E-MAIL. FORMULARZ MUSI BYĆ DOŁĄCZONY DO PACZKI ZE ZWROTEM.
- Nie podejmujemy od kuriera zwrotów nadanych w workach na śmieci, reklamówkach.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w dokładnie taki sam sposób i na to samo konto, z którego klient dokonał wpłaty.
- GDZIE ODESŁAĆ ZWROT?
Zwrotu dokonaj na adres naszego sklepu stacjonarnego:
Przedsiębiorstwo K&H Jarosław Hulisz, ul. Nad Torem 8, 85-409 Bydgoszcz NIP: 953-160-23-05, REGON: 092320670. - CZY MUSZĘ POSIADAĆ DOWÓD ZAKUPU ABY DOKONAĆ ZWROTU?
Zwrot uznany będzie jedynie w przypadku posiadania dowodu zakupu, który dołączany jest do wysyłanego towaru. - JAKIEJ FORMY WYSYŁKI MOGĘ UŻYĆ PRZY ZWROCIE?
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Również nie podajemy paczkomatu do którego można wysłać przesyłkę. Paczkę można nadać jedynie na adres naszej siedziby. - JAK SZYBKO DOSTANĘ ZWROT ŚRODKÓW NA KONTO?
Zwrot dokonanych płatności realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwrotu produktu. Jeśli nadałeś przesyłkę poleconą – w trackingu możesz sprawdzić kiedy dokładnie znalazła się u nas i od tego dnia liczyć 14 dni. - FORMULARZ ZWROTU <— kliknij i pobierz
Tutaj możesz pobrać formularz zwrotu. Wydrukuj go, wypełnij i podpisany dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami.
WYMIANA
- W przypadku otrzymania towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem, skontaktuj się z nami niezwłocznie. Zlecimy odbiór paczki, pokrywając koszty przesyłki.
- W przypadku chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub produkt zastosowana jest procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.
REKLAMACJE
- Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie są przyjmowane.
- Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, koszt zostanie zwrócony.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie Sklepu internetowego na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu. Zmiana Regulaminu w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384, a strona nie wypowiedziała umowy w terminie wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych.
- W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń wynikających z ze składanych w Sklepie zamówień. Należą do nich: w razie sporu o prawa majątkowe wynikłe z umów sprzedaży i świadczenia usług, wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej; wystąpienie z wnioskiem do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy (https://www.wiih.com.pl/) o podjęcie działań mających na celu pozasądowe rozstrzygnięcie sporu na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823).
- Niezależnie od ust. 3 Klient może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem uokik.gov.pl.
- Klient będący konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania sporów ze Sprzedawcą za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie:
- sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego, jeżeli Klient jest konsumentem,
- sądowi powszechnemu właściwemu według siedziby Sprzedawcy, jeżeli Klient nie jest konsumentem.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.08.2024r.
https://taniahydrualikasilowa.pl
Przedsiębiorstwo K&H
Jarosław Hulisz
ul. Nad Torem 8
85-409 Bydgoszcz
NIP: 953-160-23-05
Masz pytania?
Poniedziałek – Piątek: 8:00-16:00
taniahydraulikasilowa@gmail.com
Wsparcie Klienta
Informacje
- Właściwe produkty we właściwej cenie!
- Darmowa przesyłka od 750zł
Copyright 2024 © TaniaHydraulikaSiłowa